tirsdag den 19. juli 2011

Et dejligt uldent tæppe til katten


Her hjemme hos os har kattene selvfølgelig en rigtig fin katte-seng/kurv, men kattene foretrækker altså gratis-kasserne nede fra Brugsen!!!! (måske jeg så lige kunne ha' sparet et par hundrede kroner?!)

Simba, vores agurk-spisende kat, er selvfølgelig meget glad for AGURK-kassen, så jeg syntes da lige at han skulle ha' et dejligt uldent tæppe til kassen. En aften (ja jeg kan da godt hækle lidt hurtigt) hæklede jeg så et tæppe i uld, fik det filtet og lagt i agurk-kassen.
Men næh nej det passede altså ikke katten! Tæppet er nu forvist til den fine katte-seng og Simba har fået sin "nøgne" agurk-kasse tilbage.

3 kommentarer:

  1. Typisk katte...de gidder ikke det som er til dem....desværre. min kat er på samme måde, en del af et kasse jeg lige glemmer at smide ud er bare perfekt, specielt om hun egentlig ikke får plads...

    SvarSlet
  2. Ja-ja katte er nu engang deres egne også helt igennem, men lidt surt for det fine tæppe du havde hæklet.

    SvarSlet
  3. dejligt billede.. Og sikke et lækkert tæppe..
    Sikke en billig missetat, der vil nøjes med papkasser.. hi hi:0)

    SvarSlet