onsdag den 15. juni 2011

Krabber = skoldkopper


Jeg taler ofte med min dejlige søster (hun bor i KBH) og jeg bliver altid så glad, når hun fortæller om Viggas skønne logik. 

Engang var jeg på besøg og Vigga blev pludselig lidt pjevset og sagde at, der var noget, der nabbede hende. Skyndsomt meddelte jeg min søster, at det altså ikke var mig, der var i gang med at drille pigen. Vigga forklarede så, at det var krabber, der nabbede hende. Klart, det kunne jo heller ikke være andet?

Det viste sig at Vigga havde fået skoldkopper og da jeg vendte hjem til Jylland, skyndte jeg mig at lave denne her krabbe med skoldkopper (mønsteret fandt jeg på nettet).

3 kommentarer:

  1. Nårh, hvor er den sød :-)
    Kan den kureres? ;-)

    SvarSlet
  2. Den er bare yndig.
    Jeg tror Vigga blev glad for sin krabbe.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Håber ikke hun blive voldsomt angrebet - for så kan det være en sej omgang for den lille stakkel. Retro-ting, som give away på min blog, hvis det kunne friste med lidt hygge.

    SvarSlet