søndag den 26. juni 2011

Hey hvor blev søndagen af....

Hold da helt ferie...søndagen forsvandt og hvad brugte jeg den så på? Hmmmmm absolut INGENTING! Total migræne-svag og kvalme af al den medicin. TV-kigning var en tålelig aktivitet....gosh hvor er Paris Hiltons tv-serie om BFF dog tåbeligt....og alligevel blev jeg hængende!?????

Heldigvis har jeg hele dagen glædet mig og endnu et etui, der ligger og venter på at blive fotograferet, men det må vente.... Det er bare fedt, når et design/utryk bare fungerer (håber at det også falder i god jord hos modtageren)

I morgen skal sønnen på fodbold-skole (det er jeg helt tryg ved og klar til, for i dag kom han hjem efter en rask fodbold-kamp med vennerne og havde den helt rette kulør........i hvert fald et godt stykke tid og så vendte den kedelige farve tilbage, MEN det gik godt...kan næsten ikke få armene ned af glæde). Alligevel har jeg valgt at hænge ud hos Dorthe hele dagen, så jeg er lige i nærheden af fodboldskolen....TAK til Dorthe der gider ha' mig hængende...mon ikke jeg kan bruges til at ordne hylder eller tælle knapper? Gratis arbejdsslave for en dag....mon hun siger nej til det?


Er det ikke bare skønne omgivelser at hænge ud i?

2 kommentarer:

  1. Er du vimmer-- der vil jeg osse godt hænge ud.. Håber du får en go dag i disse omgivelser:0)

    SvarSlet
  2. Bare det var mig der kunne hænge ud der.. du og Dorthe skal nok få nogle skønne timer.

    SvarSlet