søndag den 5. juni 2011

Finger-bold eller gribebold?

Kært barn har mange navne......

Ej.... ok bolden.... ser da helt skæv ud på billedet, men det er den altså ikke i virkeligheden!
Så blev bolden til min søde niece, Sigrid, færdig, men det var også en lang og hyggelig dag hos min herlige svoger, der fejrede fødselsdag i går. Og da vi kom hjem, var der jo fodbold og boksning på programmet (altså ikke familien imellem, men i TV), så jeg hoppede ind i sengen og satte en Barneby DVD på og syede bolden færdig.

Hvis det ikke var fordi jeg havde mange andre projekter, der venter, så kunne jeg godt finde på at sy en bold mere, men så skal det ikke være i hånden. Mon jeg kan finde ud af at sy sådan en bold på maskinen?

Og så lige en advarsel! Katte-billede forude ;D



Dette er Bølle, yngste-katten, der ta'r sig en velfortjent slapper i stolen. Bokse-kampen gjorde absolut ingen indtryk på ham....ej heller mandens tilråb under fodboldkampen, forstyrrede katten....se det er total afkobling og afslapning.

3 kommentarer:

  1. Man skulle være en kat.
    Jeg synes ikke bolden ser skæv ud, og så ved jeg de er rigtig gode til små hænder og fingre :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den smart den bold! Og sikke nogle dejlige farver. Selvom det måske ikke lige er søsters yndlingsfarver er jeg sikker på at de bliver glade for den :)
    I øvrigt er det jo heller ikke søs, men Sigrid der skal kunne lide den ;) :)

    SvarSlet
  3. Hej

    Må man spørge hvor du har mønstret fra? Skal nemlig have lavet en gave til min venindes kommende barn, og sådan en bold ku være så fin :-)

    Mvh. Jane

    SvarSlet